Kategoriler

20 Eylül 2014 Cumartesi

The Time Traveler's Wife ( Zaman Yolcusunun Karısı)




Yönetmen: Robert Schwentke
Tür:
Bilim Kurgu - Dram

Oyuncular:
Eric Bana, Rachel McAdams



Şimdiiii neden bu film? Aslında öyle beğendiğim filmlerin en başında gelen bir film değil ama boş zamanlarda "Şimdi bir film izlesem ama çok da ağır olmasa" diyorsanız gerçekten güzel.
Ne tam çerez ne de tam yemek.

Film, Audrey Niffenegger'ın romanından uyarlanmış.
Ben Rachel McAdams'ı çok beğendiğim için izlemek istemiştim, sonra karmaşık yapısından dolayı çok hoşlandım bu filmden.
Yine ağlayacak olan ağlar, tutamayız, şekil A konuşuyor.


Konusu
: Aslında ismi, filmi tam olarak yansıtmış. Yani zamanda sürekli yolculuk yapan bir eşiniz varsa o hayat kolay olmaz arkadaş! Baş roldeki zaman yolcumuz Henry, malesef yolculukların ne zaman gerçekleşeceğini ve ne kadar uzun süreceğini bilemiyor. Clare için bu, çok sevdiği kocasının ona en çok ihtiyacı olduğu sırada orada olmayabileceği anlamına geliyor. Bir gün yanındaysa, iki gün çok uzaklarda... Yani "özlem" Clare'in hayatının büyük bir parçası. Karşılaştıkları bütün zorluklara karşı aşklarını kaybetmemeye çalışan birbirlerine sonsuz bir aşkla bağlı iki insanın hikayesi göreceksiniz.


Gelecekteki evleneceğiniz kişiyle, daha 6 yaşındayken tanışmış olsaydınız ne yapardınız?
Onu sevmeme gibi bir seçeneğiniz olabilir miydi?
Hayatınız boyunca onu beklememe gibi bir şansınız?


"Henry'i bütün hayatım boyunca bekledim"






Spoiler:
 Benim olabilirdi. Çünkü daha 6 yaşındayken, çalılıklardan 30 yaşında çıplak bir adam konuşsa ve benden battaniye istese, muhtemelen battaniye filan uzatmadan, oradan koşarak uzaklaşırdım. Çünkü "ben" olmak bunu gerektirir.
Neyse... Clare'i tebrik ediyor ve yoluma devam ediyorum.


Öyle bir aşk ki... Beraber geçirecekleri bir dakika bile, geri kalan hayatlarında ayrı kalsalar, bundan şikayet edemeyecekleri kadar değerli.




Rachel McAdams'ın yine zaman yolcusunun karısı olduğu bir filmi daha var, farklı bir film ve o da izlenmeye değer.
Eleştirisine yakında blogumuzdan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarla yaşıyoruz